Selasa, 03 Januari 2017

Μικρά βήματα συγγραφέας

* Φαίνεται κατά την ημερομηνία *
Α ναι, το blog είναι σαν μια μικρή αδράνεια, μπορώ να σας πω!
Καλά. Ας.

μικρές νίκες

Χθες έλαβα το e-mail που επιβεβαιώνει τη συμμετοχή μου στη Σόφια, την οργάνωση που διαχειρίζεται τα δικαιώματα από τα δάνεια της βιβλιοθήκης και αμοιβή για ιδιωτική αντιγραφή. Αναγνωριστικά που μου επιτρέπει να έχει πρόσβαση στα προσωπικά μου χώρο στην ιστοσελίδα τους δεν θα πρέπει να καθυστερήσει.
Δεν είναι πολλά, ιδίως ενόψει των ποσών που εμπλέκονται, αλλά είναι ένα βήμα προς την επαγγελματοποίηση της λογοτεχνικής δραστηριότητας μου. Ένα σύμβολο.

Επίσης σήμερα το πρωί, το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης ανακοίνωσε την απόφασή του: re-διαβάσει συσκευή (αυθαίρετη σάρωσης διαθέσιμη εργασιών) δεν είναι συμβατή με τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας. Το Δικαστήριο, συνεπώς, λόγω των συλλογικών προσπαθειών των Ayerdhal και Sara Doke, με την οποία πολλοί από εμάς επικοινωνήσετε μαζί μας. Ανυπομονώ να τη συστημένη επιστολή η οποία θα ενημερώσει επίσημα!

Καλές ειδήσεις που σχετίζονται με την ιδιότητα μου ως συγγραφέα, έτσι. Είναι πάντα καλό να λάβει σε περιόδους αμφιβολίας (ότι η καλή αίσθηση για να παραμείνει πανταχού παρόν, φαίνεται ότι πηγαίνει με το καλλιτεχνικό πνεύμα).

Κρύο βροχή Νοέμβριο

επίσημη ιστοσελίδα NaNoWriMo δείχνει ότι ο Νοέμβριος επιλέχθηκε για την πρόκληση γραφής γιατί, ουσιαστικά, είναι όλα σάπια. Για μένα, ο οποίος είχε περάσει δέκα χρόνια της ζωής μου, να μην το δείτε, το κεφάλι πολύ βαθιά μέσα στο τρέχον έργο, φέτος είναι μια εκ νέου ανακάλυψη του κοίλου άβυσσο πριν από την περίοδο των διακοπών.
Δεν έχω καμία λύπη. Είμαι αναγνωρίζοντας τις επιπτώσεις της NaNoWriMo στη ζωή μου, τα κλικ που έλαβαν χώρα κατά τη δεύτερη νίκη μου και ότι μου έχει κάνει ο συγγραφέας είμαι, εγώ δεν χρειάζονται ή θέλουν την πρόκληση . Επιπλέον, πέρυσι, πτώση τα πάντα και να πάει το Νοέμβριο σε ένα νέο μυθιστόρημα (ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί αυτή τη στιγμή, ντροπή, ντροπή) μου είχε κόψει σε παρορμήσεις μου και είχαν εγκατασταθεί πρόσωπο από την άποψη του σχεδιασμού.
Κάποιος πρέπει να NaNoWriMo:

    Και για μερικά gigahertz περισσότερα
    χρήματα Ouroboros
    Η τελευταία Bourbon νεράιδα
    ... Και μερικά μυθιστορήματα περιμένουν συμβάσεις εκδόσεως

Θα ήταν μεγάλη, αλλά είναι πάνω. Κάνω περισσότερο.
Θα συνεχίσει, ωστόσο, να επικαλεστεί την στρατόπεδο NaNoWriMo Απρίλιο και τον Ιούλιο να προχωρήσουμε σε κάποια έργα.

Εν ολίγοις, αυτό το έτος, γράψτε tag σε υψηλή ταχύτητα, η οποία μου ταιριάζει, γιατί είμαι ακόμα προσπαθεί να πάρει τα έδρανα μου στο εμπορικό σήμα της απασχόλησης μου νέα (ίδιο εργοδότη, το ίδιο το γραφείο εξυπηρέτησης της διπλανής πόρτας, αλλά η όλα τα ίδια άτομα). Χρειάζομαι πόροι του εγκεφάλου μου για άλλα πράγματα.
Γράφω αργά. Αλλά γράφω πάντα.
Δεν είμαι συγγραφέας;

τράπεζα εργασίας

    Σε προγεμισμένη συντακτικές διορθώσεις: Mort Bay, τόμος 3 του Starry Ana.
    Ακόμη υπό πρώτη εκτόξευση: YSA Zero, SF Νεαρός Ενήλικος, δύο κομμάτια της δημοσίευσης, αλλά περιμένω να έχουν τελειώσει να συγκεντρωθούν.
    Να ρετουσάρετε λίγο πριν από το τέλος του μήνα: Pic-de-Fond, νέα SF με ένα παραθαλάσσιο θεοκρατία.
    Επόμενο μυθιστόρημα γραφής: Πέρα από τα φώτα, το τέταρτο και τελευταίο τόμο της Starry Ana.
    Επόμενο μυθιστόρημα για να γράψει μια ιστορία ακόμα άτιτλο αλλά steampunk ατμόσφαιρα.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar